https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4849
۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

اختتامیه جشنواره بزرگ باقلا(پخله) در پارک صنعت قراملک با همکاری شهرداری منطقه ۶ و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز، با هدف احیای سنت های دیرینه محلات تبریز برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اختتامیه جشنواره بزرگ باقلا در قراملک با حضور یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز، یاسین […]

اختتامیه جشنواره بزرگ باقلا(پخله) در پارک صنعت قراملک با همکاری شهرداری منطقه ۶ و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز، با هدف احیای سنت های دیرینه محلات تبریز برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اختتامیه جشنواره بزرگ باقلا در قراملک با حضور یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز، یاسین بجانی و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر، مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و احمد انیسه شهردار منطقه ۶ شهرداری تبریز با هدف احیای سنت های کهن و آشنا کردن شهروندان و میهمانان با رسوم سنتی محله تاریخی و فرهنگی قراملک، برگزار شد.

در این ویژه برنامه عرضه مستقیم باقلا تازه، برنامه های متنوع شاد فرهنگی و مسابقه آشپزی اجرا شد و به نفرات برتر در این مسابقه با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

جشنواره باقلای قراملک با همکاری شهرداری منطقه ۶ و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز به مدت چهار روز در پارک صنعت محله قراملک برگزار شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: