https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4822
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی و ازدواج آسان جوانان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار در محل بوستان قرآن خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد رشتبری با اعلام این خبر گفت: در تداوم اجرای برنامه های فرهنگی در سطح محلات […]

شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی و ازدواج آسان جوانان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار در محل بوستان قرآن خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد رشتبری با اعلام این خبر گفت: در تداوم اجرای برنامه های فرهنگی در سطح محلات و بوستان های منطقه، با توجه به نیاز جامعه به ترویج سنت حسنه ازدواج همایش ازدواج آسان در محل بوستان قرآن با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با همکاری سپاه امامت تبریز برگزار شد.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر لازمه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان و آگاهانه افزود: محوری ترین برنامه در هفته ازدواج امسال، اجرای همایش ازدواج آسان توسط این شهرداری بود که با برگزاری آیین ازدواج ۴۰ زوج تبریزی عصر سه شنبه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۲ در محل بوستان قرآن با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

وی افزود: این منطقه در هفته ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و جریان سازی فرهنگی برای همکاری منسجم ملی در حوزه ازدواج جوانان و فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در موضوع ازدواج جوانان برنامه هایی را در سطح فرهنگسراهای منطقه در نظر گرفته است.

رشتبری همچنین اضافه کرد: معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی در راستای تسهیل ازدواج جوانان هم از اهداف اجرای این برنامه بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: