https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4854
۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

استاندار آذربایجان‌شرقی به نقش مهم و کلیدی دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، هلال احمر و مجموعه‌های ورزشی ظرفیت زیادی برای تبیین در راستای پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند. به گزارش افق آذربایجان، عابدین خرم، شنبه سوم تیرماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با […]

استاندار آذربایجان‌شرقی به نقش مهم و کلیدی دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، هلال احمر و مجموعه‌های ورزشی ظرفیت زیادی برای تبیین در راستای پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند.

به گزارش افق آذربایجان، عابدین خرم، شنبه سوم تیرماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و آئین تجلیل از فعالان عرصه جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر، افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت مناسبی برای تبیین، تشریح و تولید اقدامات موثر برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر و روان گردان‌های صنعتی است که برای جامعه به خصوص جوانان آسیب‌های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی وضعیت استان آذربایجان شرقی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را نسبت به سایر استان‌های کشور مطلوب قلمداد کرد و گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی، استان در زمینه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

خرم، به تبین مسئله نه به اعتیاد برای جوانان در رویداد و مجموعه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسئولین باید در رویداد های ورزشی، مسئله‌های مختلف را به صورت نوآورانه و نوین برای جوانان تبیین کنند و در این راستا در زندان ها اقدامات موثری صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر باید فضای ناامنی برای سوداگران این عرصه ایجاد شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: