https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5435
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهید اکبر دانش طایفه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، موسی زارعی در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت: عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی، مرهون […]

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهید اکبر دانش طایفه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، موسی زارعی در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت: عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی، مرهون خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام هایی که این عزیزان برداشتند به شکل دیگری ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید افزود: اقتدار امروز نظام اسلامی و امنیتی که داریم را مرهون شهدایی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان است.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان این دیدار با اهدای لوح از خانواده معظم شهید بزرگوار اکبر دانش طایفه تجلیل کرد.

دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده های معظم یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری منطقه ۱۰ است که هر هفته برگزار می شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: