https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3423
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام علی پوررادی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات علیرضا صیادی تقدیر شد. به گزارش افق آذربایجان، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از عوامل […]

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام علی پوررادی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات علیرضا صیادی تقدیر شد.

به گزارش افق آذربایجان، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از عوامل ستادی و فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در راستای امور انجام گرفته در حوزه تعلیم و تربیت، با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان رکن اساسی در جامعه، گفت: ما باید در انجام خدمت خود بدنبال رستگاری در آخرت باشیم که این امر با توکل به خداوند که خود شاهد همه امورات است، محقق خواهد شد.

اصغر باقرزاده، ادامه داد: سعادتمندی در دنیا و آخرت تنها با لطف و رحمت خداوند امکان‌پذیر است که باید پروردگار متعال از کوتاهی‌های ما بگذرد تا سعادت اخروی حاصل شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا صیادی، سرپرست قبلی آموزش و پرورش این استان، خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده، تصمیم بر این شد که یک روحانی عزیز و فرهیخته از جمع همکاران رسمی آموزش و پرورش و کسی که سال های متمادی در خدمت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بوده به سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب شود.

سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در عهد نظام جمهوری اسلامی ایران و در طلیعه قرن ۱۵ شمسی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و پایه ریزی تمدن نوین ایران اسلامی در لبیک به ندام مقام معظم رهبری توفیق خدمت گذاری در دولت مردمی برای دستیابی به قله های رفیع علم، دانش و معرفت ایران قوی را فراهم ساختیم.

علی پوررادی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت هر کشوری همچون نهاد پایدار توسعه، پیشرفت و مولد سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی که در این راستا تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی مخصوصاً در زمینه توسعه عدالت اجتماعی و تربیتی کشور در گرو توجه و تمرکز بر اعتلای کارکردهای نظام تربیتی کشور بر مبنای فلسفه تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دورنما، اهداف و راهکارهای عملیاتی آن به درستی در مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراتر از آن در سیاست های کلی ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش ابلاغیه مقام معظم رهبری تجلی یافته است.

سرپرست آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آنچه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی همه واجب التعلیمان کشور به تعلیم و تربیت همگانی و عمومی نسبت به اعتلای شان و جایگاه تعلیم و تربیت برای تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان در تراز اسلام و انقلاب با روحیه قوی، ایستادگی، استقلال جویی و ایثار به دست معلمانی متعهد و توانمند همچون افسران سپاه، پیشرفت کشور مورد تاکید واقع شده جز از مسیر دستگاه تعلیم و تربیت انسان ساز و آینده پرداز محقق نمی‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده متعهد میگردم آنچه که در توان دارم با یاری و همراهی همه دغدغه مندان و فریختگان با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی وقف اعتلای نام، آوازه و جایگاه شایسته دستگاه تعلیم و تربیت استان در شان آذربایجان شرقی نمایم و لذا امید است با طرح ها و برنامه های متنوع که در دستگاه تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد این دستگاه همچون سال های گذشته پایه گذار نهاد تمدن ساز در کشور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی پیش‌تر، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بوده و در سمت هایی همچون معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، معاون پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق فعالیت داشته است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: