https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5771
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم. به گزارش افق آذربایجان، حمید باراندوزی؛ رئیس انجمن شرکت های […]

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.

به گزارش افق آذربایجان، حمید باراندوزی؛ رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور امروز در در نشست مدیران ادارات و فعالان اقتصادی با مدیران گمرکات استان اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما، بحث گمرک بازرگان است و مشکلات بسیاری چون کندی روند حمل و نقل، صف‌های طولانی، حضور افراد بی‌هویت در گمرک و وجود رفتارهای سلیقه‌ای را شاهد هستیم.

وی افزود: مشکل دیگر نیز اجرای بخشنامه‌های خلق‌الساعه‌ است که هیچ تشکلی برای ارائه پیشنهادات در آن نقشی ندارد.

باراندوزی با اشاره به یکی از دستورات اخیر در بحث سوختگیری‌های ناوگان حمل و نقل ترانزیتی، گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.

وی با بیان این‌که گمرک می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و به خصوص شورای تامین مرزها تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات نیز تعلیق ایران از کنوانسیون بیمه سبز است که تاثیر منفی در صنف حمل و نقل گذاشته است؛ هم‌چنین در اخذ ویزا برای ناوگان نیز مشکل داریم و ماهانه حداکثر ۸۰ ویزا اخذ می‌شود که تعداد بسیار پایینی است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: