https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4406
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به تمدید مهلت بخشودگی جرایم تا پایان سال جاری، گفت: مودیان برای بهره‌مندی از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند. به گزارش افق آذربایجان، عیسی اورج زاده، با اشاره به اینکه این تسهیلات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و برای تکریم مودیان مالیاتی […]

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به تمدید مهلت بخشودگی جرایم تا پایان سال جاری، گفت: مودیان برای بهره‌مندی از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.

به گزارش افق آذربایجان، عیسی اورج زاده، با اشاره به اینکه این تسهیلات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و برای تکریم مودیان مالیاتی در نظر گرفته شده بود، افزود: این اقدام در راستای استقبال مودیان از تسهیلات مذکور اتخاذ شده است.

وی، با بیان اینکه اشخاص حقیقی تا ۲ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سه میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند، اظهار کرد: مودیانی که بر اساس فراخوان‌های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شده اند، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام نکنند، مشمول مفاد این بخشنامه نخواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری حدود یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بخشودگی در استان انجام شده که این موضوع موجب تسهیل و کارگشایی امور مودیان به خصوص واحدهای تولیدی شده است.

اورج زاده، با اشاره به افزایش ۶ برابری معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی استان در مقایسه با سال های گذشته، ادامه داد: مالیات مهم‌ترین منبع درآمدی دولت محسوب و سیاست‌های اقتصادی بر مبنای آن تعیین می‌شود بنابراین مبارزه جدی با فرار مالیاتی جزو برنامه های اولویت دار اداره کل امور مالیاتی استان است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی به سمت هوشمندسازی حرکت کرده است و تمام فعالیت‌های آن به صورت الکترونیکی انجام می شود، یادآور شد: در این راستا یک ابر پروژه اقتصادی به نام «سامانه پایانه فروشگاهی» در حال اجرا بوده و تمام مودیان در این سامانه و پایانه فروشگاهی ثبت نام می شوند و به سازمان مالیاتی متصل خواهند شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: