https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4017
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از حضور گسترده شهرداری تبریز در فعالیت‌های پیش رو و همچنین در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز در حوزه گردشگری اظهار کرد: نهادهای فعال در حوزه گردشگری می‌توانند در هماهنگی با […]

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از حضور گسترده شهرداری تبریز در فعالیت‌های پیش رو و همچنین در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز در حوزه گردشگری اظهار کرد: نهادهای فعال در حوزه گردشگری می‌توانند در هماهنگی با همدیگر، مجال برای معرفی هر چه بهتر و عمیق‌تر جاذبه‌های فرهنگی شهر فراهم شود.

وی افزود: همکاری چند بخشی فعالان این حوزه در کنار سازمان‌های مردم نهاد و نیز، نهادهای رسمی متولی امر گردشگری همواره نتایج درخشانی را در ادوار گذشته به بار آورده است و امید است که این روند نیز استمرار یابد.

محمدرضا عیوضی مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های متنوع این سازمان برای استقبال از نوروز و آمادگی اماکن تحت اختیار شهرداری تبریز اظهار کرد: امید است که در سایه این تعامل بتوان زمینه سازی برای نوروزی بیادماندنی فراهم شود.

این نشست در ادامه با طرح ایده‌ها و نظرات حاضران در جلسه همراه بود، یحیی کریم پور و جلیل ابهری به نمایندگی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تبریز، نازلی علمی به نمایندگی انجمن حرفه‌ای راهنمایان، محمدرضا کیهان عضو کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز، احد حاجی بلند به نمایندگی از جهاد دانشگاهی تبریز از این نشست حضور داشتند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: