https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3819
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

دیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از اورهال و بازگشت جایگاه Cng سنتو قدیم به چرخه خدمت رسانی پس از انجام تعمیرات اساسی این جایگاه خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، احمد زارعی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که جایگاه‌های سی ان جی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز به صورت شبانه […]

دیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از اورهال و بازگشت جایگاه Cng سنتو قدیم به چرخه خدمت رسانی پس از انجام تعمیرات اساسی این جایگاه خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، احمد زارعی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که جایگاه‌های سی ان جی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، تجهیزات این جایگاه‌ها به علت فعالیت ناشی از تبدیل گاز طبیعی به سی ان جی (گاز فشرده)، استهلاک و فرسودگی زیادی پیدا می کند که باید با صرف هزینه‌ای سنگین مورد تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

وی با ذکر این نکته که جایگاه سنتو قدیم به دلیل موقعیت مکانی مناسب، یکی از جایگاه‌های مهم و تأثیرگذار عرضه سوخت در تبریز است گفت: این جایگاه که به دلیل اورهال به طور موقت تعطیل شده بود، با تلاش‌های بی وقفه کارکنان سازمان پایانه‌های مسافربری و بخش خصوصی مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت و دوباره به چرخه خدمت رسانی بازگشت.

زارعی ادامه داد: تعمیرات اساسی یا اورهال جایگاه‌های سی ان جی ضمن افزایش بازده و دقت عمل تجهیزات، از هدر رفت گاز و بروز خسارات به این جایگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز دارای ۱۱ جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه حدود ۲۸ هزار خودرو در این جایگاه ها سوخت ارزان قیمت و پاک تهیه می‌کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: