https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3076
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از چند محله چالش برانگیز منطقه ۳ بازدید کرد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس و حکیمه غفوری و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس برنامه های تعیین شده دور دوم قرار […]

شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از چند محله چالش برانگیز منطقه ۳ بازدید کرد.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس و حکیمه غفوری و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس برنامه های تعیین شده دور دوم قرار خدمت از خیابان آخر لاله اتوبان سهند، آخر خیابان طالقانی منتهی به اتوبان کسایی، خیابان منتظری به سمت کسایی، قبرستان بقائیه، روبروی خیابان زمزم در مارالان و مسیرگشائی ۲۴ متری امتداد خیابان زمزم به تجلایی در حوزه این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید شهردار تبریز از نزدیک مشکلات و موارد موجود در این محلات در زمینه آسفالت، جدول کشی، فضای سبز، مسیرگشایی را بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را به شهردار منطقه صادر کرد.

هفتمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، معاونان ستادی و شهردار و مدیران منطقه آغاز شد.

پس از ملاقات با همکاران شهرداری منطقه ۳، مصوبات دور نخست قرار خدمت شهرداری در منطقه توسط یعقوب هوشیار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت. شهردار تبریز سپس به مدت دو ساعت به صورت چهره به چهره پای صحبت‌های شهروندان ساکن در منطقه ۳ نشست.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: