https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4022
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط محکم دولت و خصوصی در گرو پایه ریزی یک سازمان منسجم و فعال است، گفت: تقویت اتاق های بازرگانی در گرو مشارکت دغدغه مند فعالان اقتصادی است. به گزارش افق آذربایجان، صابر پرنیان در جریان بازدید از روند ثبت نام هیات نمایندگان اتاق […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط محکم دولت و خصوصی در گرو پایه ریزی یک سازمان منسجم و فعال است، گفت: تقویت اتاق های بازرگانی در گرو مشارکت دغدغه مند فعالان اقتصادی است.

به گزارش افق آذربایجان، صابر پرنیان در جریان بازدید از روند ثبت نام هیات نمایندگان اتاق تبریز افزود: با توجه به ظرفیتهای صنعتی و تجاری استان و همچنین موقعیت اقتصادی کشور در منطقه و جهان، لازم است فعالان بخش خصوصی با آمادگی کامل زمینه تشکیل اتاق بازرگانی قدرتمند را فراهم کنند.

وی از اتاق بازرگانی به عنوان آینه منعکس کننده سیمای اقتصادی استان یاد کرد و ادامه داد: مشارکت مسئولانه فعالان بخش خصوصی در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی تبریز، برای استمرار چرخش سریع چرخهای اقتصادی استان و حرکت در مسیر توسعه صنعتی و تجاری، مورد انتظار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی خواستار آماده شدن فعالان اقتصادی استان برای تشکیل پارلمان بخش خصوصی قدرتمند شد.

ثبت نام هیات نمایندگان دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز همزمان با سراسر کشور از چهارم بهمن آغاز شده و تا پایان روز ۱۱ بهمن ادامه دارد.

انتخابات دهمین دوره هیـات نماینـدگان اتـاق بازرگانـی، صنایـع، معـادن و کشـاورزی تبریز از سـاعت ۸ تا ۱۸ روز چهارشـنبه دهم اسفند ماه برگزار می شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: