https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2427
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) و حضور شهرداری تبریز، از ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، ، محمدرضا کاظمی در خصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) در […]

دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) و حضور شهرداری تبریز، از ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، ، محمدرضا کاظمی در خصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) در راستای بهبود فضای کسب و کار، حمایت از طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های فن‌آورانه و نوآورانه و با رویکرد تجاری‌سازی فناوری‌ بخش‌های مختلف از مورخه ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حفظ جایگاه کلانشهر تبریز در عرصه علم و فناوری خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حائز اهمیت شهرداری به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین سازمان مردمی و اجتماعی و به منظور هم‌افزایی با بخش‌های خصوصی و همچنین معرفی پروژه‌های موفق و اعلام نیازمندی‌های شهرداری در حوزه فناوری، با تاکید شهردار تبریز امسال نیز همانند سال‌های قبل با عزم جدی در دهمین سال برگزاری نمایشگاه رینوتکس حضور خواهیم داشت.

کاظمی ابراز کرد: ایده‌های فن‌آورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه در ۴ بخش توسط منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی استانداری در محل نمایشگاه ‌بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

وی، ضمن اشاره به رویکرد اصلی شهرداری و خدمات و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات شهروندی گفت: عمده چالش مهم با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های جدید، عدم آشنایی آنها با نوع خدمات شهرداری و ساز و کارهای آن است که در نمایشگاه مذکور بستر ارتباط موثر با بخش خصوصی فراهم می‌شود.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با سابقه ۹ سال برگزاری و اندوختن تجربیات ارزنده، فرصت مغتنمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است که با شرکت در این نمایشگاه و ارایه توانمندی‌های خود با صاحبان سرمایه به گفتگو بنشینند و در مورد تجاری‌سازی محصولات خود به مذاکره بپردازند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: