https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5314
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

براساس فهرست دو درصد دانشمندان پراستناد جهان در سال ۲۰۲۲ براساس عملکرد یک سال اخیر، نام احمد بایبوردی، رئیس، دانشیار پژوهشی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در فهرست دانشمندان پراستناد و برتر جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری افق آذربایجان ، بر اساس این رتبه‌بندی که در اکتبر ۲۰۲۳ در پایگاه علمی Elsevier  به چاپ رسیده است، دانشمندان برتر دنیا در ۲۲ رشته علمی و ۱۷۶ زیررشته از تمامی دانشگاه‌های جهان انتخاب شده‌اند.

 این پژوهش که از داده‌های استنادی اسکوپوس استفاده کرده است، دانشمندان را در پنج حوزه موضوعی اصلی طبقه‌بندی کرده و در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دانشمند از سراسر جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

 براساس این فهرست احمد بایبوردی رئیس و دانشیار پژوهشی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، مجددا بعد از سال ۲۰۲۱، در فهرست دو درصد مولفان و دانشمندان برتر قرار گرفته و افتخار دیگری برای ایران و استان آذربایجان شرقی رقم زد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: