https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3955
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز به منظور تسهیل تردد شهروندان و مسافران در پایانه مسافربری مرکزی تبریز، مرمت دکل های۳۰ و ۲۰ متری روشنایی محوطه پایانه را به انجام رساند. به گزارش افق آذربایجان، احمد زارعی با اعلام این خبر گفت: سیستم روشنایی پایانه های مسافربری به منظور تامین روشنایی محوطه و تسهیل در […]

سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز به منظور تسهیل تردد شهروندان و مسافران در پایانه مسافربری مرکزی تبریز، مرمت دکل های۳۰ و ۲۰ متری روشنایی محوطه پایانه را به انجام رساند.

به گزارش افق آذربایجان، احمد زارعی با اعلام این خبر گفت: سیستم روشنایی پایانه های مسافربری به منظور تامین روشنایی محوطه و تسهیل در رفت و آمد مراجعه کنندگان و ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر، اصلاح و بازسازی شد و کلیه سیستم های روشنایی معیوب تعویض شدند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، در خصوص فعالیت های انجام شده توسط معاونت اجرایی این سازمان گفت: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با سرویس دهی به موقع، موجبات رفاه، آسایش و امنیت مسافران و رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری شهرداری تبریز را فراهم خواهد آورد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: