https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4535
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور، علت اصلی ناکامی این تیم برابر پرسپولیس را اشتباهات فردی قلمداد کرد و گفت: تراکتور باید تمام تمرکز خود را بر روی کسب سهمیه آسیایی بگذارد.

به گزارش افق آذربایجان ، علی ابراهیمیان، اظهار کرد: همانطور که قبل از بازی هم گفتم هر تیمی در این بازی مرتکب اشتباهی شود محکوم به باخت است و به‌نظرم تراکتور روی چند اشتباه در خط دفاعی دروازه خود را باز شده دید و همچنین فکر می‌کنم پوریا آریاکیا نباید در ترکیب تراکتور قرار می‌گرفت چرا که این بازیکن بیشتر در فاز هجومی مفید واقع می‌شود و در فاز های دفاعی ضعیف عمل می‌کند و گل اول تراکتور روی جایگیری اشتباه این بازیکن و عملکرد ضعیف خط دفاعی تراکتور رقم خورد و غیبت محمدرضا اخباری و همینطور هادی محمدی تاثیر منفی روی عملکرد این تیم گذاشته بود و مشخص شد که این دو بازیکن فعلا جایگزینی در تراکتور ندارند.

وی ادامه داد: روی هم رفته شاهد دیداری پایاپای بودیم و تراکتور در نیمه دوم با توجه به تعویض هایی که توسط خمس انجام شد بهتر از نیمه اول بود، معتقدم در بازی های دشوار موقعیت گلزنی به سخنی نصیب تیمی می‌شود و باید از این شانس های گلزنی به خوبی استفاده کرد که تراکتور در نیمه نخست در استفاده از این موقعیت های گلزنی ناکام بود و فکر می‌کنم گومز در شرایط بازی قرار نداشت و به‌نظرم نباید در بازی مقابل پرسپولیس به کار گرفته می‌شد.

کاپیتان سابق تراکتور گفت: تراکتور بعد از بازگشت به بازی بی‌گدار به آب‌زد و پرسپولیس با استفاده از این فرصت در لحظات پایانی گل برتری را به ثمر رساند و فکر می‌کنم دلیل اصلی باخت تراکتور مقابل پرسپولیس اشتباهات فردی بود و همچنین پس از چند هفته موفقیت و شکست‌ناپذیری شاهد وجود غروری کاذب در بین بازیکنان تراکتور نیز بودیم و حتی برخی بازیکنان ۵۰ درصد از عملکرد همیشگی خودشان را نیز نداشتند.

وی افزود: اعلام خبر نبود اخباری درون دروازه نیز تاثیر بسیار منفی روی عملکرد تراکتور در این بازی گذاشت و طراحی حملات حریف نیز پس از قرارگیری احسان مرادیان در درون دروازه تراکتور، شوت های از راه دور بود که فکر می‌کنم اگر اخباری در درون دروازه می‌ایستاد شاهد این امر نبودیم.

این کارشناس فوتبال متذکر شد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم، به‌نظرم کسب عنوان قهرمانی برای تراکتور کمی دور از دسترس به‌نظر می‌رسد و این تیم باید تمام تمرکز خود را بر روی کسب سهمیه آسیایی بگذارد و با تیم های گل‌گهر و استقلال رقابت کند و در بازی های رو در رو خود با تیم‌های بالای جدولی بتواند سه امتیاز کامل بازی‌ها را را مال خود کند.

مربی سابق تراکتور خاطرنشان کرد: کامبک تراکتور مقابل پرسپولیس هرچند که دوام نیاورد اما نشان‌دهنده آن است که این تیم می‌تواند در برابر تیم‌های سرسختی همچون پرسپولیس نیز نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد و اکنون تراکتور باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی مس رفسنجان بگذارد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: