https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5202
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور به عنوان بازه زمانی عملیات خدمت‌رسانی به زائران اربعین تعیین شده است. به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جعفر رزمی در جلسه ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به محدودیت‌های حمل‌ونقل در ایران و عراق […]

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور به عنوان بازه زمانی عملیات خدمت‌رسانی به زائران اربعین تعیین شده است.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جعفر رزمی در جلسه ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به محدودیت‌های حمل‌ونقل در ایران و عراق ضروری است دستگاه‌های متولی و گروه‌های مرجع و رسانه‌ها در خصوص مدیریت سفر زیارتی اربعین آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به لزوم برنامه ریزی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اقدامات خدماتی، زائران اربعین حسینی حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند.

رزمی گفت: یکی از خدمات این سامانه مشخص کردن تعداد ثبت‌نام‌ها و مشخص شدن تعداد تقاضای زائران برای خروج از هر مرز است که این امر موجب تسهیل خدمات و خروج از کشور به زائران است.

وی با اشاره به پیش بینی گرمای هوا در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: تمهید امکانات مناسب برای تامین آب آشامیدنی، اسکان و درمان گرمازدگی احتمالی زائران ضروری است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: